Konferenzposter

Overpaying for Food in Online Retailing? Evidence from Germany


AutorenlisteFedoseeva, Svetlana; Herrmann, Roland; Nickolaus, Katharina

Jahr der Veröffentlichung2017

DOI Linkhttps://doi.org/10.13140/RG.2.2.26200.80648

Konferenz53. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V.


Abstract

The poster briefly summarizes our paper "Was the Economics of Information Approach Wrong All the Way? Evidence from German Grocery R(E)tailing" published in Journal of Business Research: Fedoseeva, S., Herrmann, R. and Nickolaus, K. (2017). Was the Economics of Information Approach Wrong All the Way? Evidence from German Grocery R(E)tailing. Journal of Business Research 80, 63-72.




Zitierstile

Harvard-ZitierstilFedoseeva, S., Herrmann, R. and Nickolaus, K. (2017) Overpaying for Food in Online Retailing? Evidence from Germany [Poster], 53. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V., Weihenstephan, 13. bis 15. September 2017. https://doi.org/10.13140/RG.2.2.26200.80648

APA-ZitierstilFedoseeva, S., Herrmann, R., & Nickolaus, K. (2017, 13. bis 15. September 2017). Overpaying for Food in Online Retailing? Evidence from Germany [Poster]. 53. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V., Weihenstephan. https://doi.org/10.13140/RG.2.2.26200.80648


Zuletzt aktualisiert 2025-21-05 um 15:16