Meeting Abstract

Narratives of Collaborative Consumption Movements: Imagining Social Change


AutorenlisteLaamanen, M; Campana, M; Wahlen, S

Jahr der Veröffentlichung2015

Seiten128-128

ZeitschriftJournal of Macromarketing

Bandnummer35

Heftnummer1

ISSN0276-1467

eISSN1552-6534

DOI Linkhttps://doi.org/10.1177/0276146714550875

Konferenz39th Annual Macromarketing Conference

VerlagSAGE Publications



Autoren/Herausgeber




Zitierstile

Harvard-ZitierstilLaamanen, M., Campana, M. and Wahlen, S. (2015) Narratives of Collaborative Consumption Movements: Imagining Social Change, Journal of Macromarketing, 35(1), p. 128. https://doi.org/10.1177/0276146714550875

APA-ZitierstilLaamanen, M., Campana, M., & Wahlen, S. (2015). Narratives of Collaborative Consumption Movements: Imagining Social Change. Journal of Macromarketing. 35(1), 128. https://doi.org/10.1177/0276146714550875


Zuletzt aktualisiert 2025-21-05 um 16:50