Conference paper
Authors list: Bullerjahn, C; Bode, A; Mennecke, M
Appeared in: 6. Film- und Fernsehwissenschaftliches Kolloquium, Berlin '93
Editor list: Frieß, J; Lowry, S; Wulff, HJ
Publication year: 1994
Pages: 81-88
Conference: 6. Film- und Fernsehwissenschaftliches Kolloquium
Citation Styles
Harvard Citation style: Bullerjahn, C., Bode, A. and Mennecke, M. (1994) The Sound of Fashion. Rockmusik, Zeitgeist und Jugendlichkeit in Fernsehwerbeclips, in Frieß, J., Lowry, S. and Wulff, H. (eds.) 6. Film- und Fernsehwissenschaftliches Kolloquium, Berlin '93. Berlin: Gesellschaft für Theorie und Geschichte Audiovisueller Kommunikation. pp. 81-88
APA Citation style: Bullerjahn, C., Bode, A., & Mennecke, M. (1994). The Sound of Fashion. Rockmusik, Zeitgeist und Jugendlichkeit in Fernsehwerbeclips. In Frieß, J., Lowry, S., & Wulff, H. (Eds.), 6. Film- und Fernsehwissenschaftliches Kolloquium, Berlin '93. (pp. 81-88). Gesellschaft für Theorie und Geschichte Audiovisueller Kommunikation.