Contribution in an anthology
Authors list: Bullerjahn, C
Appeared in: Empirische Forschungen - Ästhetische Experiment (Musikpsychologie, Band 9)
Editor list: Behne, KE; de la Motte-Haber, H
Publication year: 1992
Pages: 137-141
ISBN: 3795906334
Title of series: Musikpsychologie : Jahrbuch der Deutschen Gesellschaft für Musikpsychologie
Number in series: 9
Citation Styles
Harvard Citation style: Bullerjahn, C. (1992) Kulturelle Duftmarken eines Egoisten, in Behne, K. and de la Motte-Haber, H. (eds.) Empirische Forschungen - Ästhetische Experiment (Musikpsychologie, Band 9). Wilhelmshaven: Noetzel, pp. 137-141
APA Citation style: Bullerjahn, C. (1992). Kulturelle Duftmarken eines Egoisten. In Behne, K., & de la Motte-Haber, H. (Eds.), Empirische Forschungen - Ästhetische Experiment (Musikpsychologie, Band 9) (pp. 137-141). Noetzel.