Sammelbandbeitrag

Between Engaged Science and Theorized Practice : the Concept of ›Case‹ in Social Work Studies


AutorenlisteLangenohl, Andreas

Erschienen inRethinking Order : Idioms of Stability and Destabilization

HerausgeberlisteFalkenhayner, N; Langenohl, A; Scheu, J; Schweitzer, D; Szulecki, K

Jahr der Veröffentlichung2015

Seiten63-84

ISBN978-3-8376-2472-4

eISBN978-3-8394-2472-8

DOI Linkhttps://doi.org/10.14361/9783839424728-004

SerientitelCulture & theory



Autoren/Herausgeber




Zitierstile

Harvard-ZitierstilLangenohl, A. (2015) Between Engaged Science and Theorized Practice : the Concept of ›Case‹ in Social Work Studies, in Falkenhayner, N., Langenohl, A., Scheu, J., Schweitzer, D. and Szulecki, K. (eds.) Rethinking Order : Idioms of Stability and Destabilization. Bielefeld: transcript, pp. 63-84. https://doi.org/10.14361/9783839424728-004

APA-ZitierstilLangenohl, A. (2015). Between Engaged Science and Theorized Practice : the Concept of ›Case‹ in Social Work Studies. In Falkenhayner, N., Langenohl, A., Scheu, J., Schweitzer, D., & Szulecki, K. (Eds.), Rethinking Order : Idioms of Stability and Destabilization (pp. 63-84). transcript. https://doi.org/10.14361/9783839424728-004


Zuletzt aktualisiert 2025-21-05 um 15:06