Journal article

Bamberger Manifest für ein neues Verbraucherverständnis


Authors listFridrich, C; Hübner, R; Hufnagel, R; Jaquemoth, M; Kollmann, K; Piorkowsky, M; Schneider, N; Tröger, N; Wahlen, S

Publication year2014

Pages321-326

JournalJournal of Consumer Protection and Food Safety

Volume number9

Issue number3

DOI Linkhttps://doi.org/10.1007/s00003-014-0880-1

PublisherSpringer



Authors/Editors




Citation Styles

Harvard Citation styleFridrich, C., Hübner, R., Hufnagel, R., Jaquemoth, M., Kollmann, K., Piorkowsky, M., et al. (2014) Bamberger Manifest für ein neues Verbraucherverständnis, Journal of Consumer Protection and Food Safety, 9(3), pp. 321-326. https://doi.org/10.1007/s00003-014-0880-1

APA Citation styleFridrich, C., Hübner, R., Hufnagel, R., Jaquemoth, M., Kollmann, K., Piorkowsky, M., Schneider, N., Tröger, N., & Wahlen, S. (2014). Bamberger Manifest für ein neues Verbraucherverständnis. Journal of Consumer Protection and Food Safety. 9(3), 321-326. https://doi.org/10.1007/s00003-014-0880-1


Last updated on 2025-21-05 at 16:08