Journal article
Authors list: Fridrich, C; Hübner, R; Hufnagel, R; Jaquemoth, M; Kollmann, K; Piorkowsky, M; Schneider, N; Tröger, N; Wahlen, S
Publication year: 2014
Pages: 321-326
Journal: Journal of Consumer Protection and Food Safety
Volume number: 9
Issue number: 3
DOI Link: https://doi.org/10.1007/s00003-014-0880-1
Publisher: Springer
Citation Styles
Harvard Citation style: Fridrich, C., Hübner, R., Hufnagel, R., Jaquemoth, M., Kollmann, K., Piorkowsky, M., et al. (2014) Bamberger Manifest für ein neues Verbraucherverständnis, Journal of Consumer Protection and Food Safety, 9(3), pp. 321-326. https://doi.org/10.1007/s00003-014-0880-1
APA Citation style: Fridrich, C., Hübner, R., Hufnagel, R., Jaquemoth, M., Kollmann, K., Piorkowsky, M., Schneider, N., Tröger, N., & Wahlen, S. (2014). Bamberger Manifest für ein neues Verbraucherverständnis. Journal of Consumer Protection and Food Safety. 9(3), 321-326. https://doi.org/10.1007/s00003-014-0880-1