Arbeitspapier/Forschungsbericht

Can service customers handle price complexity?


Autorenliste Kuester, Sabine; Feurer, Sve ; Schuhmacher, Monika C.

Jahr der Veröffentlichung2012

URLhttps://www.bwl.uni-mannheim.de/media/Einrichtungen/imu/Research_Insights/2012/RI_007.pdf

SerientitelIMU Research Insights

Serienzählung007


Abstract
The goal of this paper is to understand the impact of price complexity on perceived price fairness and attitudes towards the offer.



Zitierstile

Harvard-ZitierstilKuester, S., Feurer, S. and Schuhmacher, M. (2012) Can service customers handle price complexity?. (IMU Research Insights, 007). Mannheim: Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim. https://www.bwl.uni-mannheim.de/media/Einrichtungen/imu/Research_Insights/2012/RI_007.pdf

APA-ZitierstilKuester, S., Feurer, S., & Schuhmacher, M. (2012). Can service customers handle price complexity?. (IMU Research Insights, 007). Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim. https://www.bwl.uni-mannheim.de/media/Einrichtungen/imu/Research_Insights/2012/RI_007.pdf


Zuletzt aktualisiert 2025-21-05 um 17:02