Sammelbandbeitrag

Gender Representation in Selected EFL Textbooks – A Diachronic Perspective


AutorenlisteBenitt, Nora; Kurtz, Jürgen

Erschienen inGender and Language Learning. Research and Practice

HerausgeberlisteElsner, Daniela; Lohe, Viviane

Jahr der Veröffentlichung2016

Seiten169-188

ISBN978-3-8233-6988-2

eISBN978-3-8233-7988-1

SerientitelNarr Studienbücher



Autoren/Herausgeber




Zitierstile

Harvard-ZitierstilBenitt, N. and Kurtz, J. (2016) Gender Representation in Selected EFL Textbooks – A Diachronic Perspective, in Elsner, D. and Lohe, V. (eds.) Gender and Language Learning. Research and Practice. Tübingen: Narr Francke Attempto, pp. 169-188

APA-ZitierstilBenitt, N., & Kurtz, J. (2016). Gender Representation in Selected EFL Textbooks – A Diachronic Perspective. In Elsner, D., & Lohe, V. (Eds.), Gender and Language Learning. Research and Practice (pp. 169-188). Narr Francke Attempto.


Zuletzt aktualisiert 2025-21-05 um 17:24